Általános Szerződési Feltételek

Hatályos: 2024.05.27. napjától.

A Szolgáltató adatai

  • A szolgáltató neve: Rovó Krisztina Ev. (továbbiakban: Szolgáltató)
  • Székhely: 6762, Sándorfalva Jókai u. 8.
  • Adószám: 48997391-1-26
  • Email cím: info@classydesign.hu
  • A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@classydesign.hu
  • A szerződés nyelve: magyar
  • A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződéseknek, azokat a Szolgáltató nem iktatja.

Tárhelyszolgáltató adatai

  • név: EVOLUTIONET Kft.
  • székhely: 7342 Mágocs, Széchenyi utca 75.1158 Budapest, Késmárk u. 7/b. 2. em. 206..
  • Elérhetőség: +36 30 503 1929

Bevezető rendelkezések

Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a classydesign.hu weboldalon (a továbbiakban: weboldal) keresztül történő vásárlásokat szabályozza. A weboldalon keresztül leadott megrendelések szerinti termékek kiszállítása elektronikus levélben történik

A létrejövő szerződés tartalmát – a vonatkozó kötelező érvényű jogszabályok rendelkezései mellett – a jelen ÁSZF, valamint a weboldalon található, termékekre vonatkozó tájékoztatások határozzák meg.

A megvásárolható termékek lényeges tulajdonságairól az egyes termékeknél szereplő leírásokban adunk tájékoztatást a weboldalon. Az egyes termékoldalakon található adatok tájékoztató jellegűek.

Kérjük, hogy megrendelése véglegesítése előtt figyelmesen olvassa el a jelen dokumentumot, mert megrendelése véglegesítésekor Önnek nyilatkoznia kell a jelen ÁSZF tartalmának megismeréséről és elfogadásáról, és az ÁSZF a létrejövő szerződés elválaszthatatlan részét képezi.

  • A jelen ÁSZF rendelkezéseit a Szolgáltató a vonatkozó jogszabályok keretei között jogosult megváltoztatni. Kérjük, hogy az ÁSZF rendelkezéseit minden vásárlás előtt szíveskedjen elolvasni. Az ÁSZF esetleges módosítása a weboldalon történő megjelenés napjától hatályos. Az esetleges változtatások a már addig létrejött szerződéseket (elfogadott megrendeléseket) nem érintik.
  • A jelen ÁSZF azon rendelkezéseit, amelyeket a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény vagy más jogszabály, így különösen a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet kizárólag a fogyasztónak minősülő személyekkel [Ptk. 8:1. § (1) bekezdés 3. pont] kötött szerződésekre rendel alkalmazni, fogyasztónak nem minősülő vásárló esetében a Szolgáltató nem köteles alkalmazni.
  • A weboldalon közölt információk, adatok nem minősülnek a Szolgáltató részéről szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak. A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó megrendelések esetén Ön minősül ajánlattevőnek. A szerződés az Ön által a weboldalon keresztül tett ajánlatnak (megrendelés) a Szolgáltató által történő elfogadásával jön létre a jelen ÁSZF rendelkezései szerint.  

A megrendelés, szerződéskötés folyamata

A termék kiválasztása

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” ikonjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a termékek összegét, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a „Pénztár” gombra. A „Pénztárban” megtalálja a kosárba helyezett termékek szállítási költségét.

A következő lépésekben válassza ki az Önnek megfelelő fizetési módot. Ezt követően a „Megrendelés áttekintése” ikonra kattintva ellenőrizheti megrendelését. Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Rendelés véglegesítése” gombra.

Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása

A rendelések feldolgozása minden hétköznapon 72 órán belül megtörténik. 

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

Az adatbeviteli hibák javítására a „Rendelés véglegesítése” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy a weboldalon található telefonszámok bármelyikét.

Fizetési feltételek

Áruházunkban Barion rendszeren keresztüli kártyás fizetésre van lehetőség.

Webáruházunk a Barion Payment Zrt. által biztosított biztonságos Barion szolgáltatáson keresztüli fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak.

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013

Elfogadott kártyatípusok: Visa, MasterCard, American Express, Visa Electron*, Maestro*.

* Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg a kártya internetes használatát. Amennyiben a kibocsátó bank engedélyezte, abban az esetben a rendszer képes elfogadni.

Szállítás

A termék kézbesítése, a rendelés leadását követően kerül sor. A vásárló a fizetést követően, visszaigazoló emalit kap, amely tartalmazza a termék letöltési linkjét.

A letöltéssel kapcsolatos esetleges problémák esetén, az következő email címen tegye meg észrevételét: info@classydesign.hu

A szállítástól elállás

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. 

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban „Fogyasztó”).

Fogyasztó a szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet értelmében jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén

  1. terméknek,
  2. több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek,
  3. több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
  4. ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

Fogyasztót megilleti az a jog, hogy a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.

Az elállási/felmondási határidő a termék adásvételére irányuló szerződés esetében: „attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.”.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: Rovó Krisztina E.V 6762, Jókai u. 8.,  e-mail: info@seymi.hu

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

Az elállás/felmondás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja, e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli.

Ha a fogyasztó eláll a szerződéstől, a termék felhasználására semmilyen módon nem jogosult. Amennyiben a fogyasztó mégis felhasználja a terméket, a Szolgáltató jogosult a termék teljes árának kiszámlázására.

Megrendelés módosítása, törlése

Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez az értesítés 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.

Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak a „Kapcsolat” menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben kerülhet sor (info@classydesign.hu).

Panaszkezelés

Társaságunk egyik magatartási kódexnek sem vetette alá magát, fogyasztókkal szembeni kereskedelmi gyakorlatát a hatályos jogszabályok alapján alakítja.

A vállalkozásnak, illetve a vállalkozás érdekében vagy javára eljáró személynek az áru fogyasztók részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban vagy írásban közölheti cégünkkel.

Panaszát az alábbi elérhetőségeken tudja közölni:

Írásban

– Posta cím: 6762, Sándorfalva Jókai u. 8. 

– Email cím:  info@classydesign.hu

Cégünknek a panasz írásbeli megválaszolására annak beérkezését követő 30 nap áll rendelkezésére.

A panasz elutasítása esetén a vásárló fogyasztóvédelmi hatósághoz, illetve békéltető testülethez fordulhat a panasz jellege szerint.


  1. a) Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál:

A fogyasztó valamely fogyasztóvédelmi problémájának megoldása érdekében az alábbi intézményekhez fordulhat segítségért: Fogyasztói Portál – Fogyasztóvédelmi hatóság (kormany.hu)


  1. b) A cégünk székhelye szerint illetékes békéltető testület elérhetőségei:

Problémái esetén kérjük, hogy az alábbi békéltető testületet keressék:
Csongrád-Csanád Megye Békéltető testüte
Címe:  6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszáma: +36-62/554-250/118
Név: Jerney Zoltán
E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu

Ügyfélfogadás: H-P: 9.00-11.00

https://www.bekeltetes-csongrad.hu/ 

  1. c) adásvételi szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén:

 A fogyasztók az online vásárláshoz kapcsolódó, határon átnyúló jogvitáikat elektronikusan rendezni tudják a következő linken https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

Elérhető online platformon keresztül beadott elektronikus panasz útján. Magyarországon a Budapesti Békéltető Testület (BBT) jogosult eljárni az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekhez kapcsolódó határon átnyúló fogyasztó és kereskedő közötti jogvitákban.